All posts by Miska Kulmala

Aaltovihreiden syyskokous to 4.11.

Aaltovihreiden syyskokous 2021

Aika:        Torstaina 4.11.2021 – klo 18:00

Paikka:        Harald Herlin -oppimiskeskus, huone Ilmari (106), Otaniementie 9, Espoo

Etäosallistumismahdollisuus Zoomissa. Linkki on kokouskutsussa, joka on lähtenyt jäsenistölle sähköpostitse. Jos et ole saanut sähköpostia, olethan yhteydessä puheenjohtajaan.

Kokoukseen voi osallistua paikan päällä tai etäyhdeydellä. Mikäli koronatilanne huononee ja rajoitukset tiukkenevat, osallistuthan tällöin kokoukseen ensisijaisesti etänä. Jos törmäät ongelmiin etäkokouksen kanssa, ota yhteyttä hallituksen puheenjohtajaan.

Kokouksessa valitaan hallitus vuodelle 2022, sekä nimitetään Aaltovihreiden äänivaltaiset edustajat Vihreiden nuorten ja opiskelijoiden liiton liittokokoukseen. Lisäksi käsitellään jo kerran hyväksyttyjä muutosehdotuksia Aaltovihreiden sääntöjen kohtiin 4 ja 5. Aaltovihreiden nykyiset säännöt löytyvät täältä.

Helsingissä 28.10.2021

Aaltovihreiden puheenjohtaja

Miska Kandolin (ent. Kulmala)

miska.kandolin (at) gmail.com

Aaltovihreiden kevätkokous to 2.9. Zoomissa

Aaltovihreiden kevätkokous 2021

Aika:        Torstaina 2.9.2021 – klo 18:00

Paikka:        Saaristolaivastonkatu 10, Helsinki

Osallistuminen etänä Zoomissa. Linkki on kokouskutsussa, joka on lähtenyt jäsenistölle sähköpostitse. Jos et ole saanut sähköpostia, olethan yhteydessä puheenjohtajaan.

Osallistuthan kokoukseen ensisijaisesti etänä. Jos törmäät ongelmiin etäkokouksen kanssa, ota yhteyttä hallituksen puheenjohtajaan.

Mikäli sinulla on tarve osallistua kokoukseen fyysisesti, ilmoittauduthan hallituksen puheenjohtajalle saadaksesi tarkemmat ohjeet.

Kokouksessa käsitellään edellisen vuoden tilinpäätös ja hallituksen vastuuvapaus, sekä nimitetään Aaltovihreiden äänivaltaiset edustajat puoluekokoukseen. Lisäksi käsitellään ensimmäistä kertaa muutosehdotuksia Aaltovihreiden sääntöjen kohtiin 4 ja 5. Aaltovihreiden nykyiset säännöt löytyvät täältä.

Helsingissä 26.8.2021

Aaltovihreiden puheenjohtaja