All posts by Into Pääkkönen

Kokouskutsu – Ylimääräinen yhdistyksen kokous

Aika: Torstaina 3.2.2022 – klo 18:00

Paikka: Otakaari 20, Espoo

Etäosallistumismahdollisuus Zoomissa. Linkki on kokouskutsussa, joka on lähtenyt jäsenistölle sähköpostitse. Jos et ole saanut sähköpostia, olethan yhteydessä puheenjohtajaan.

Osallistuthan kokoukseen ensisijaisesti etänä. Jos törmäät ongelmiin etäkokouksen kanssa, ota yhteyttä hallituksen puheenjohtajaan.

Mikäli haluat osallistua kokoukseen fyysisesti, ilmoittauduthan hallituksen puheenjohtajalle saadaksesi tarkemmat ohjeet.

Kokouksessa hyväksytään muutokset Aaltovihreiden sääntöjen kohtiin 4 ja 5. Muutosehdotukset esitellään viestin lopussa. Lisäksi suunnitellaan vuoden 2022 vuosikelloa ja hyväksytään yhdistyksen uudet jäsenet.

Espoossa 27.1.2022

Aaltovihreiden puheenjohtaja

Into Pääkkönen

intopkn(at)gmail.com

Aaltovihreiden nykyiset säännöt: https://www.aaltovihreat.fi/?page_id=28

4§ nykyinen: “Yhdistyksen kokous pidetään pääkaupunkiseudulla ja se kutsutaan koolle vähintään viikkoa aikaisemmin julkaisemalla kutsu yhdistyksen www-sivuilla ja lähettämällä kutsusta maininta yhdistyksen sähköpostilistalle.”

4 § muutosehdotus “Yhdistyksen kokous pidetään pääkaupunkiseudulla ja se kutsutaan koolle vähintään viikkoa aikaisemmin lähettämällä kutsu yhdistyksen jäsenille sähköpostitse. Yhdistyksen kokoukseen voi hallituksen tai yhdistyksen kokouksen niin päättäessä osallistua tietoliikenneyhteyden tai muun teknisen apuvälineen avulla kokouksen aikana. Ohjeet osallistumiselle on liitettävä kokouskutsuun.”

5§ nykyinen: “Syyskokous pidetään aikaisintaan lokakuun ja viimeistään joulukuun 10. päivänä sekä kevätkokous aikaisintaan tammikuun ja viimeistään maaliskuun 20. päivänä.”

5§ muutosehdotus: “Kevätkokous pidetään aikaisintaan helmikuun 1. päivänä ja viimeistään kesäkuun 20. päivänä. Syyskokous pidetään aikaisintaan lokakuun 1. päivänä ja viimeistään joulukuun 31. päivänä.”

Aaltovihreät – Ylimääräinen yhdistyksen kokous

Aika: Torstaina 13.1.2022 – klo 18:00

Paikka: Otakaari 20, Espoo

Kokouksessa laaditaan Aaltovihreiden toimintasuunnitelma ja talousarvio vuodelle 2022. Lisäksi käsitellään muutosehdotuksia Aaltovihreiden sääntöjen kohtiin 4 ja 5. Muutosehdotukset esitellään viestin lopussa.

Espoossa 5.1.2022

Aaltovihreiden puheenjohtaja

Into Pääkkönen

intopkn(at)gmail.com

Aaltovihreiden nykyiset säännöt: https://www.aaltovihreat.fi/?page_id=28

4 § nykyinen: “Yhdistyksen kokous pidetään pääkaupunkiseudulla ja se kutsutaan koolle vähintään viikkoa aikaisemmin julkaisemalla kutsu yhdistyksen www-sivuilla ja lähettämällä kutsusta maininta yhdistyksen sähköpostilistalle.”

4 § ehdotettu muutos: “Yhdistyksen kokous pidetään pääkaupunkiseudulla ja se kutsutaan koolle vähintään viikkoa aikaisemmin lähettämällä kutsu yhdistyksen jäsenille sähköpostitse. Yhdistyksen kokoukseen voi hallituksen tai yhdistyksen kokouksen niin päättäessä osallistua tietoliikenneyhteyden tai muun teknisen apuvälineen avulla kokouksen aikana. Ohjeet osallistumiselle on liitettävä kokouskutsuun.”

5 § nykyinen: “Syyskokous pidetään aikaisintaan lokakuun ja viimeistään joulukuun 10. päivänä sekä kevätkokous aikaisintaan tammikuun ja viimeistään maaliskuun 20. päivänä.”

5 § aiemmin ehdotettu muutos: “Kevätkokous pidetään toiminnantarkastuslausunnon valmistuttua. Syyskokous pidetään loka-, marras- tai joulukuussa.”

5 § ehdotettu lisäys muutokseen: Lisätään ehdotukseen ajankohta kevätkokoukselle, esimerkiksi kuukausi.