Tervetuloa Aaltovihreiden syyskokoukseen!

Aaltovihreät järjestävät sääntömääräisen syyskokouksensa Espoossa Otaniemessä kandidaattitalossa sijaitsevassa Learning Hubissa 3.11.2017 klo 18.00 alkaen. Kokouksessa valitaan Aaltovihreiden hallitus vuodelle 2018.

Lämpimästi tervetuloa paikalle niin uudet toimijat kuin konkarit, tässä on hyvä tilaisuus tulla kuulemaan mitä Aaltovihreät ovat puuhailleet vuonna 2017 ja mitä ensi vuonna on tiedossa. Jos on kutitellut ajatus tehdä jotain vihreämmän Aalto-yliopiston puolesta, nyt on loistava mahdollisuus lähteä mukaan vihreään toimintaan Aalto-yliopistossa!

Syyskokouksessa päätetään myös aaltovihreiden liittokokousedustajat.

Liittokokous on Vihreiden nuorten ylintä päätösvaltaa käyttävä kokous. Liittokokouksessa liitolle valitaan toinen puheenjohtaja vuosiksi 2018-2019 ja 10 hallituksen jäsentä vuodelle 2018. Haku puheenjohtajaksi ja hallituksen jäseniksi on auki. Hakemuksia puheenjohtajaksi ja hallituksen jäseniksi toivotaan 5.11. mennessä, mutta ehdolle voi asettua vielä liittokokouksessakin. Lisätietoja luottamustoimiin hakemisesta sekä liittokokouksen asiakirjat löydät osoitteesta http://www.vino.fi/liittokokous-2017/

Vihreät nuoret korvaa matkat liittokokoukseen jäsenjärjestöjen ja henkilöjäsenten varsinaisille liittokokousedustajille. Tervetulleita kokoukseen ovat kuitenkin kaikki Vihreiden nuorten jäsenet. Majoitus järjestetään sitä tarvitseville. Voit hakea aaltovihreiden liittokokousedustajasti täyttämällä tämän hakemuslomakkeen: https://goo.gl/forms/ApaTzDPCm3Y84c4C2

Etkö pääse paikalle, mutta kutkuttaisi silti ajatus lähteä messiin? Ei haittaa! Täytä ennen kokousta tämä hakemuslomake, jos haluat lähteä mukaan Aaltovihreiden puheenjohtajaksi tai hallitukseen: https://goo.gl/forms/ApaTzDPCm3Y84c4C2

Nähdään syyskokouksessa!