Harmittaako vaalitulos? Niin meitäkin. Haluatko tehdä asialle jotain? Niin mekin. Tule mukaan!

Eduskuntavaalien 2011 tulos oli monelta osin Vihreille pettymys. Paikkamäärillä mitattuna pudotus kourii jo vatsanpohjaa, mutta tarkempi tarkastelu osoittaa, ettei tilanne suinkaan ole niin paha kuin miltä näyttäisi. Aaltovihreiden tukemista ehdokkaista Siru Kauppinen keräsi esimerkiksi Uudellamaalla enemmän ääniä kuin Keskustan kymmenkertainen kansanedustaja ja seitsenkertainen ministeri Paavo Väyrynen! Jos tämä ei ole osoitus vahvasta kannatuksesta, ei sitten mikään!

Kannatustaan Vihreille arvoille voi osoittaa konkreettisesti myös näin vaalien jälkeen, liittymällä jäseneksi. Jäseneksi liittyminen on helppoa ja edullista ja sitä kautta pääsee mukaan luomaan Vihreän Suomen politiikkaa.

Aaltovihreisiin voit liittyä kätevästi verkkolomakkeella.
Kiitos tuestasi ja tervetuloa toimintaan!

PS. Seuraavat Aaltovihreiden kiikareissa näkyvät vaalit ovat jo syksyllä 2011, nimittäin Aalto-yliopiston ylioppilaskunnan edustajistovaalit. Etsimme ehdokkaita jo nyt, joten jos sinua kiinnostaa olla mukana tekemässä AYY:stä maailman avoiminta, kansainvälisintä, vastuullisinta ja ympäristöystävällisintä ylioppilaskuntaa, liity viherpulina-sähköpostilistalle ja kerro siitä meille!