Aaltovihreät tukemassa AYY:n #kotioiskiva kämppäkarkeloita

10420049_864487536946244_7686898904103909170_n

Otaniemen ostarin edustalla järjestettiin tänään #kotioiskiva kämppäkarkelot, jossa opiskelijat rakensivat mitä mielenkiintoisempia opiskelijakämppiä. Rakennelmat vaihtelivat pahvimajoista savukoneella varustettuun saunaan sekä lekaharkkotaloon pallomerellä. Paikalla oli myös eri puolueiden ehdokkaita tentattavana kannoistaan opiskelija-asumiseen ja koulutukseen liittyen.
Aaltovihreiden kärkiehdokkaat Saara Hyrkkö ja Jarno Lappalainen lupasivat huolestuneille opiskelijoille olla säästämättä koulutuksesta ja tukea opiskelija-asuntojen rakentamista. Tapahtumassa oli innostava ja hauska meininki eikä tiukoiltakaan kysymyksiltä vältytty yli 80% auringonpimennyksen loisteessa. Aaltovihreiden kahvit tekivät hyvin kauppansa viileässä viimassa ja flaikut upposivat opiskelijoihin kuin veitsi kasvismargariiniin!
Tiistaina 31.3. kello 17 alkaen Design Factorylla järjestetään AYY:n #kotioiskiva eduskuntavaalipaneeli, jossa Saara Hyrkkö edustaa vihreitä. Tuu kannustamaan Saaraa Aaltovihreiden kanssa!